FAQ-často kladené otázky

 
 
 
 

FAQ - často kladené otázky

Jaká je výše poštovného?

Výše poštovného v rámci ČR je 160 Kč. Při objednávce nad 1700 Kč kupující poštovné neplatí. V případě, že objednávka tuto hodnotu nedosáhne, zákazník výhodu poštovného zdarma ztrácí.

Jaká je dodací lhůta?

Dodací doba se u jednotlivých modelů liší. Přesnou dobu dodání naleznete v detailu produktu při jeho rozkliknutí. Zboží skladem doručíme do 1-3. dní. Pokud obuv skladem nemáme, dodací lhůta se prodlouží na 3-7 dnů. V případě, že potřebujete zboží dodat spíše neváhejte nás kontaktovat, budeme Vás informovat o nejbližším možném termínu dodání.

 

Jakou velikost si vybrat?

Doporučujeme zvolit si velikost, kterou standardně nosíte. Na naší stránce najdete i tabulku velikostí. Rozměry v ní jsou všeobecné, tudíž není možné je použít u všech modelů. V popisu produktu naleznete tabulku, kde jsou uvedeny rozměry vnitřní délky boty v cm. V případě, že taáto tabulka v popisu není obsažena, neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince. Využijte online chat, kde získáte informaci okamžitě.

 

Mohu obuv vrátit v případě, že mi nesedne?

Zboží můžete samozřejmě vyměnit nebo vrátit ve lhůtě do do čtrnácti kalendářních dnů od převzetí zboží. V případě výměny zboží, probíhá tato výměna bezplatně a zákazníkovi zpětně  neúčtujeme  cenu poštovného. V obou případech je nutné spolu s dokladem o koupi (faktura) zaslat i vyplněný  storno reklamační formulář , který taktéž najdete na naší stránce. Formulář je třeba zaslat poštou nebo elektronicky. V případě, že formular nebude doručen, zákazníky kontaktujeme mailem a vyžádáme si chybějící dokument. Pokud formulář není doručen po této výzvě do 7 dnů, zboží zasíláme zpět na adresu odkud byl odeslán.

 

Jaká je záruční doba?

Záruční doba trvá 24 měsíců od data vystavení faktury. Reklamace se nevztahuje na poškození vzniklá nošením, např.. odřené podpatky a podrážky. Součástí zásilky s reklamovanou obuví Mui být faktura a storno reklamační formulář.

 

Jakým způsobem doručíte mou zásilku?

Zasilky doručujeme prostřednictvím kurýra společnosti DPD. V případě, že zákazník vysloveně žádá o jiný způsob doručení, víme mu samozřejmě vyhovět. Je však třeba svůj požadavek specifikovat v objednávce v části "poznámka", popřípadě nás informovat mailem.